|
Post by Angelica on Sept 20, 2005 19:09:58 GMT 1
[glow=red,2,300]JEG ER FOR TYK![/glow]
Alle kender vel kommentaren, "Nej, jeg vil ikke spise det der, jeg er for tyk." ? Well, her er det så kommet frem blandt diverse admins og medlemmer, at det er enormt irriterende, når der står en og IKKE vil spise is, fordi hun mener, at hun er for tyk. Så får man pludselig dårlig samvittighed over selv at spise is foran hende, ovenikøbet med ekstra flødebolle. Når vi holder noget, et eller andet skabt af Tokyo Dolls, så bedes den kommentar udelukkes. For det første giver det en dårlig stemning, for det andet er det fornærmende og for det tredje passer det næsten aldrig. Nogle af dem, som lægger bolig til træf herinde, står faktisk og bakser med mad og desert, spis det dog og sig tak for mad. Lidt taknemmelighed og høflighed er vel okay? Desuden, tager man lidt på til et træf, så kan man tabe det igen efter træffet, lad være med at ødelægge det for jer selv. Hvis det så endelig er, at man ikke kan lide deserten, så kan man jo undskylde sig, men kommentaren med "Jeg er for tyk." er direkte fornærmende over for de andre. Så, tænk over hvad I siger om mad, før I siger det. Det kan såre andre.
|
|
|
Post by Noir on Sept 20, 2005 19:14:54 GMT 1
XD
Me fat mama-ho! XD
|
|
|
Post by Angelica on Sept 20, 2005 19:18:33 GMT 1
Yes sir!
|
|
|
Post by miki on Sept 20, 2005 19:34:10 GMT 1
Lyder som en rigtig klog ting.. og jeg sys fandme det er federe at kunne holde sin kæft og acceptere det isteder for bulimikurer og stoppe-med-at-spise kure for at få det væk.. FEDME ER EN NATURLIG TING LEV MED DET !! Er ikke sværre Du har virkelig en god pointe der stå ved det !!
|
|
|
Post by BlackSwann on Sept 20, 2005 19:46:42 GMT 1
Arh, fedme er IKKE naturligt! Jeg kender desværre en som er lige på grænsen til at være i farezonen hvad angår fedme. Men det var nu ikke det jeg vil sige!
Ang, den sætning "jeg er for tyk", ja, så ER der faktisk nogle som mener de er det -uden at de er det; altså, anorexitikere(?!) og dem med bulumi. Jeg har selv været der, så la' vær' med at tro at alle bare siger det "for sjov" eller for opmærksomhedens skyld.
Men ja, det ER fornærmende, især hvis personen som siger det, alligevel kaster flødeboller, slik og chips i hovedet på sig selv bagefter. Se DET er fornærmende! o__Ô
|
|
|
Post by Frost on Sept 20, 2005 19:58:34 GMT 1
ehhh ja jeg er altså for tyk... (vejer 25kg over min optimal vægt) men bevars jeg skal spise hvad end i giver mig... undtagen hvidløg og melon.. det kan jeg ikke tåle...
|
|
|
Post by miki on Sept 20, 2005 20:01:02 GMT 1
okay okay Black.. måske ikke lige dén form for fedme hvorfor formulere jeg mig altif forkert. mener bare det er en normal ting at være lidt buddet.. topmave.. ikke andet.. >_< Det som poptøserne kalder "FED" er jo ikke andet end et par buddede kinder Jeg sys derimod det er sygeligt at være så tynd som "dem". det er.. skræmmende .__.
|
|
|
Post by BlackSwann on Sept 20, 2005 20:07:17 GMT 1
Miki - Nårh, oki. Sådan ^^;; Nu forstår vi hinanden =P
Misforståelser skal der jo nogle gange til ^^;;
|
|
|
Post by Ripper on Sept 20, 2005 20:12:12 GMT 1
Jamen så har jeg et spørgsmål på mine egne vejne.... Jeg vejer 59 kilo, er 182 og spiser ikke en skid... Fordi jeg ikke har nogen appetite... Er den for gal? Jeg gør det jo ikke fordi jeg tror jeg er tyk... Jeg er bare ikke latid sulten....
|
|
|
Post by miki on Sept 20, 2005 20:27:30 GMT 1
Miki - Nårh, oki. Sådan ^^;; Nu forstår vi hinanden =P Misforståelser skal der jo nogle gange til ^^;; *lettet* åh gud tak. frygtede en skideballe som da vi ikke var for aktive i DD-forummet
|
|