|
Post by miki on Sept 21, 2005 22:32:21 GMT 1
Break dance er seriøst en kilo æder også Selv jeg, der er kluntet som en gås, kan faktisk danse 1 næsten 1½ kilo af på en time Samtidigt har man det sjovt, og får an ros får man det også bedere med sig selv ^__^ Værd at prøve. <.<
|
|
|
Post by Noir on Sept 22, 2005 10:02:57 GMT 1
He, sikke denne tråd er blevet en postæder! XD
Jeg synes, Frost, at det er genialt at du har det med din krop som du har det. Jeg er ikke spor glad for min, men jeg har også ca. verdens dårligste selvtillid - selvom det ikke er noget jeg skilter med eller fortæller folk for det meste. Jeg tror det er med til at definere virkelig dårlig selvtillid - at man ikke engang tør sige noget om det. Man har så dårlig selvtillid at man ikke engan tør tiltrække opmærksomhed på den måde.. vel, nevermind... Jeg vil i hvert fald gerne tabe mig og kan blive sur og misundelig på folk der bare er slanke uden at gøre noget. Jeg trøstespiser så meget og det er nok mit problem. Hvis bare jeg kunne være lykkelig ville jeg med tiden blive slank - problemet er bare at jeg føler at jeg ikke kan blive lykkelig før jeg ER blevet slank - så det blir ligesom en ond cirkel - fjollet, jeg ved det. Men ligenu vil jeg bare gerne være slank så jeg kan lære at holde lidt af mig selv er dermed ende lykkelig..
|
|
|
Post by Frost on Sept 22, 2005 12:18:46 GMT 1
det er slet ikke fjollet... har selv haft det på samme måde, det endte med en spiseforstyrrelse... men jeg fik en aha oplevelse da det begyndte at gøre ondt når jeg lå ned, fordi at mine knogler skar... men jeg tror nu at du er for klog til at få en spise forstyrrelse...
må indrømme at jeg også trøste spiser, keder mig og er lidt trist til tider (når jeg er i mine dal perioder) men jeg har vænnet mig til at spise kiks istedet for slik og drikke the istedet for sodavand... det hjælper ikke meget, men jeg har bedre samvittighed hehe
|
|
|
Post by Noir on Sept 22, 2005 12:29:51 GMT 1
Har selv været ALT for tyndt og blevet vejet hver gang jeg var til psykiater og den slags. Men nu vil jeg bare være glad og ikke tyk! HMF!! oha.. tror jeg har nogle fjollede spisevaner. Tag fx i dag. kl 13.30 og jeg har stadig ikke spist... Om lidt henter jeg nogle kiks og spiser måske en rugbrødsmad.. og i aften opvarmer vi lasagne fra i går aftes og spiser... hmm, jeg tror egentlig ikke jeg spiser meget.. Og jeg træner engang i mellem, måske er mit stofskifte virkelig lavt!! Eller måske tage jeg på af p-piller (skiftede mærke for 1/2 siden) hmm....
|
|
Rikuke
Tokyo Student
Well .. Hello there :D
|
Post by Rikuke on Sept 22, 2005 12:53:07 GMT 1
Kender det godt.. To af mine veninder er en smulge overvægtige , ikke noget synligt , men når man er nede i byen med dem er det altid 'jeg vil ik ha en kebab jeg er for fed' eller noget i den stil. Så plejer jeg altid at stå og få det dårligt med at købe det , jeg er selv lidt buttet , men vejer ik meget ( 49 kg ) men jeg er sgu noget så ragene ligeglad med om jeg er lidt buttet eller ej. Kan alligevel ik stoppe med at spise slik osv. og er jo skide doven. Derfor ka det porvokere mig noget så gruligt når folk står 'jeg er for feed' . x) r'øg vidst lidt af sporet ?
|
|
|
Post by Ripper on Sept 23, 2005 13:06:23 GMT 1
F*********K! Ej okay.... Fandt bare lige en figursyet sort skjorte, men.... Stadig... jeg kan ikke passe den ordentligt T___T Passer med ærmelængde og bryst..... Men den er for bred i taljen så nu skal jeg sy den ind...
|
|
|
Post by Dina on Sept 23, 2005 13:40:19 GMT 1
Men egentlig, hvis man er sammen med venner spiser man ikke så meget... Når man går hjemme og keder sig er det nemlig så nemt bare at tage noget at spise. Hehe...
|
|
Rikuke
Tokyo Student
Well .. Hello there :D
|
Post by Rikuke on Sept 23, 2005 22:02:36 GMT 1
dina; ka du vel ha ret i
|
|
|
Post by Kimi on Sept 28, 2005 21:27:48 GMT 1
Chubbyness længe leve ...
|
|
|
Post by miki on Sept 30, 2005 15:57:08 GMT 1
Men egentlig, hvis man er sammen med venner spiser man ikke så meget... Når man går hjemme og keder sig er det nemlig så nemt bare at tage noget at spise. Hehe... Jeg ved lige hvad du taler om <.< var tre dage hos min kæreste (eks nu) i starten af sommerferien.. jeg.. ehhmm. tabte mig fem kilo fordi jeg er for genert til at spise blandt folks forældre -_- (Fik så sidenhen afvide at hans forældre ikke kunne fordrage mig overhovedet <.< so whatever) og ja.. trist men sandt. keder man sig XD spiser man Er ved at tage på igen.. skifte lidt mellem at veje 56kg og 60kg << >> Jeg er ved at være småbuttet.. uden at spise det helt store.. o.o er bare doven som bare fandens XD Men yay for buttedheden XDDD
|
|