|
Post by Ripper on Oct 24, 2005 9:28:08 GMT 1
Okay, true... Jeg er svag fordi jeg ikke tror på mig selv, så har brug for noget at tro på... :S
|
|
|
Post by Dina on Oct 24, 2005 15:46:25 GMT 1
Det er jo ikke så godt Ripper... Men kan godt forstå dig! Da jeg var mindre troede jeg slet ikke på mig selv, og havde praktisk talt ingen selvtillid. Men den bygger jeg så på nu, så alt er i orden... Men nogen gange er man bare nødt til at tro på noget!
|
|
|
Post by Ripper on Oct 24, 2005 15:53:32 GMT 1
Det er jo ikke så godt Ripper... Men kan godt forstå dig! Da jeg var mindre troede jeg slet ikke på mig selv, og havde praktisk talt ingen selvtillid. Men den bygger jeg så på nu, så alt er i orden... Men nogen gange er man bare nødt til at tro på noget! Jeg har ingen selvtillid... Ikke når det komemr til face til face... Meste er en facade... For jeg er ekstremt sårbar -__-
|
|
|
Post by Dina on Oct 24, 2005 15:58:05 GMT 1
Own... Ikke godt. Jeg er også dårlig til det der... Jeg snakker ikke så meget med folk jeg lige bare sådan møder, og så virker jeg afvisende! *SUK* Kan bare ikke det der! XD
|
|
|
Post by Ripper on Oct 24, 2005 16:14:51 GMT 1
Jeg virker tit frembrusende... kan kun skræmme folk... er total gakket x.x;
|
|
|
Post by Dina on Oct 24, 2005 16:24:50 GMT 1
*Tyyyyypisk* XD
|
|
|
Post by Ripper on Oct 24, 2005 16:26:43 GMT 1
ej tror det er en fordel... Måske det eneste punkt hvor jeg tror lidt på mig selv og tør stå frem
|
|
|
Post by Dina on Oct 24, 2005 16:30:44 GMT 1
Det er da godt! Til gengæld er jeg vildt genert! XD
|
|
|
Post by Angelica on Oct 24, 2005 21:38:44 GMT 1
Jeg indrømmer, at jeg har flere facader. Når jeg bliver nervøs, så får jeg den der fjollede facade; Dina har mødt den første gang vi mødtes... Og så er der den kølige, den arrogante, den afvisende, den kærelige, den venlige, den søde!
|
|
|
Post by Angelica on Oct 24, 2005 21:41:11 GMT 1
Men ellers Ripper, du kan jo en dag komme til sjælland, jeg er igang med et projekt, som skal hjælpe svage/udsatte/sårbare unge. Når det er færdigudarbejdet, skal jeg nok fortælle nærmere. Men det vil blandt andet gå i dybden med problemer og mulighed for at møde andre mennesker med samme problem o.s.v. Og sjovt nok; det startede i min kirke med en italiensk kvinde, som er chokeret over vores høje selvmordsrate for unge piger! Så der er skam lidt tro med, ikke konvetering, men det er kristne sjæle, som står bag.
|
|