|
Post by Ripper on Oct 24, 2005 22:17:50 GMT 1
Men ellers Ripper, du kan jo en dag komme til sjælland, jeg er igang med et projekt, som skal hjælpe svage/udsatte/sårbare unge. Når det er færdigudarbejdet, skal jeg nok fortælle nærmere. Men det vil blandt andet gå i dybden med problemer og mulighed for at møde andre mennesker med samme problem o.s.v. Og sjovt nok; det startede i min kirke med en italiensk kvinde, som er chokeret over vores høje selvmordsrate for unge piger! Så der er skam lidt tro med, ikke konvetering, men det er kristne sjæle, som står bag. Wow det vil jeg MEGET gerne høre mere om! Vil så gerne hjælpe andre...! Hold mig beredtet
|
|
|
Post by Dina on Oct 25, 2005 8:33:58 GMT 1
Det lyder i hvert fald virkelig interessant engel!
|
|
|
Post by Angelica on Oct 25, 2005 19:14:44 GMT 1
Jeg vil meget gerne have medhjælpere til det, og faktisk har jeg BRUG for medhjælpere. Jeg skal bare lige have det udarbejdet og så skal vi se, hvordan det går. Men dem, som har lyst til at være med, sender mig bare en PM.
|
|
|
Post by Ripper on Oct 26, 2005 12:06:47 GMT 1
Bare lige for at jeg selv kan sætte det i realition... Hvor vil det foregå?
|
|
Rikuke
Tokyo Student
Well .. Hello there :D
|
Post by Rikuke on Oct 26, 2005 16:11:50 GMT 1
Er en slags blanding af kristen og Katolik . Går meget op i min tro , men det er nok mest fordi jeg er nede og det er det eneste der kan få mig op. ( også vennerne ) Uden min tro ville jeg nok sidde i min seng hele dagen og være trist
|
|
|
Post by Angelica on Oct 27, 2005 21:03:55 GMT 1
Rikuke: Kristen og Katolik er det samme! Man er kristen som at tro på Gud, Jesus og det som vi kalder for Kristendommen. Så kommer grenene; protestantisme, ortodokse og katolikker. Man kan IKKE være en blanding af Katolik og Kristen, for det er det samme.
|
|
|
Post by Angelica on Oct 27, 2005 21:04:45 GMT 1
Ripper: det kommer til at foregå i Hørsholm på sjælland, men der kommer til at gå lang tid før det kommer op og stå.
|
|
|
Post by Dina on Oct 27, 2005 21:05:25 GMT 1
Men efter det jeg har fundet ud af... Er katolikker så ikke lidt mere troende end kristne?
|
|
|
Post by Ripper on Oct 27, 2005 21:06:03 GMT 1
Ripper: det kommer til at foregå i Hørsholm på sjælland, men der kommer til at gå lang tid før det kommer op og stå. Åh godt, så kan jeg nå at få råd, håber jeg
|
|
|
Post by Dina on Oct 27, 2005 21:07:33 GMT 1
Vil i hvert fald gerne høre mere om det!
|
|